söndag 18 april 2010

Ponnytravlicens :)

Japp, igår var jag på licenskurs.
Fick lilla Lydig, vi skulle göra snabbjobb på rakbanan, mot russen.
Lydig är en lat shettis,
jag har bara kört han en gång förut, aldrig gillat honom, men gillar inte Russin, och Atlas eller Bull ville jag inte heller ha, så tog Lydig.
Å det gick upp mot mina förväntningar faktiskt, han var exemplarisk !
Jaa, jag kan ju inte säga att vi höll takten med russen, men han sprang så gott han kunde, och jag har röst nu igen iaf, jag tappade den nästan när jag körde, man är tvungen att heja på honom hela tiden för att han ska springa bra ^^
Den lilla token !

Bästa tiden för fina Lydig blev 1.58/500 meter :)

Efteråt var han jäkligt svettig, så blev en dusch för hans del och sen gick jag igenom hans ben så dom var rena och hela så han inte hade slagit sig eller så. :)
men det var lugnt.

Idag är jag hundvakt åt Lady, Ladys valpar å Bilbo.
Agaton är med mamma på skjutbanan, dom står i kiosken, så Agaton får säkert maassa korv ;)
haha ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar